2006-05-24

V. Alkalmazott Informatikai Konferencia Kaposvár május 26 péntek



Térinformatikai szekció is lesz az V. Alkalmazott Informatikai Konferencián Kaposváron, 2006. május 26-án

Tagintézményünk, a Kaposvári Egyetem immár az ötödik alkalommal rendezi meg nagysikerű Alkalmazott Matematikai Konferenciáját, amelynek idén is gazdag térinformatikai programja lesz. A HUNAGI tagszervezetei közül a HungaroCAD Kft, Szegedi Tudományegyetem, FÖMI, Kaposvári Egyetem Informatikai Tanszék, DigiTerra Kft, Pannon Egyetem és a VÁTI is előadásokkal vesz részt. Figyelemreméltó a Pécsi Tudományegyetem aktív részvétele is, reméljük hamarosan őket is a HUNAGI térinformatikai intézményhálózatában üdvözölhetjük.

Részletes program és jelentkezés: http://matinf.gtk.u-kaposvar.hu/aik/

Kérdéssel a következő címre lehet fordulni:

aik@matinf.gtk.u-kaposvar.hu

A konferenciát a HUNAGI ez évben is támogatja hírveréssel, és az eredményekre való figyelemfelhívással. Az információt a hunagi@hunagi.hu címre vagy a comments szolgáltatás igénybevételével várjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése