2007-08-23

Területi tervezés, urbanisztika és területfejlesztés az EU-ban

Szabó Gyula (MTA RKK) kolléga írta ma kiegészítésképpen az augusztus 21-i HVTK Hírlevelet ismertető naplóbejegyzésünkhöz:
Sorbonne diploma a Debreceni Egyetemen
A párizsi Sorbonne Egyetem és a Debreceni Egyetem Társadalomföldrajzi és Területfejlesztési Tanszéke immár ötödik alkalommal indít közös, Magyarországon is akkreditált posztgraduális képzést 2007. szeptemberétől „Területi tervezés, urbanisztika és területfejlesztés az Európai Unióban” címmel. A képzés keretében francia és magyar professzorok tartanak előadást. A képzés sikeres elvégzése után a hallgató a párizsi Sorbonne Egyetem MASTER diplomáját és a Debreceni Egyetem akkreditált posztgraduális képzés elvégzését igazoló diplomáját is átveheti. A képzés időtartama 4 félév, részvételi díja 125.000 Ft/szemeszter.
Részletes tájékoztató a: http://geo.science.unideb.hu/tarsfold/kepzesek.htm weblapon található. Érdeklődni és jelentkezni a Debreceni Egyetem Társadalomföldrajzi és Területfejlesztési Tanszékén, levélben a 4032 Debrecen Egyetem tér 1. Pf.: 9 és az 52/319-008-as telefon- és faxszámon, illetve a sulizi@tigris.klte.hu e-mail címen lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése