2008-02-21

MAGISZ: tisztújító közgyülés partnerszervezetünknél

Harnos akadémikus ismerteti a jelölő bizottság javaslatát. Kép: HUNAGI fotógyűjtemény, 2008

Partnerszervezetünk, a Magyar Agrárinformatikai Szövetség a mai napon tisztújító közgyűlést tartott, melynek megkezdése előtt dr Szenteleki Károly kutató (Corvinus Egyetem) a klimaváltozás hatásvizsgálatairól tartott - a térinformatika alkalmazását is megemlítő előadást.
A közgyűlésen dr.Herdon Miklós elnök, a Debreceni Egyetem tanszékvezetője számolt be az elmúlt három év távlatában elért eredményekről (grid, IIER, Távérzékelés/térinformatika műhelyek és látogatások, AMI@netfood projektértekezletek, két nemzetközi Nyári Egyetem korszerű témakörökkel: e-learning, élelmiszer nyomonkövethetőség és internet alapú technológiák), majd kitért a 2008. esztendő szakmai terveire pl. Biometriai és biomatematikai Konferencia (július 1-2), Informatika a felsőoktatásban (aug 27-29). Ezt követte a tisztújítás, melyen az új tisztségviselőket a jelőlő bizottság ajánlása szerint szinte egyhangulag választották meg .
A régi/új MAGISZ elnök dr. Herdon Miklós (Debreceni Egyetem). Kép: HUNAGI fotógyűjtemény, 2008
Immár a harmadik ciklusban lett elnök dr. Herdon Miklós, Alelnökök lettek dr Kaproncai István (AKI) és dr. Szenteleki Károly. Titkárnak dr.Szilágyi Róbertet választották meg és az elnökség tagjai között vannak továbbra is Prof.Dr. Harnos Zsolt akadémikus úr (Corvinus Egyetem) és dr. Laczka Éva (KSH). Frissült a Felügyelő valamint az Etikai Bizottság összetétele is. A Közgyűlésen több HUNAGI tagszervezet is jelen volt (Corvinus Egyetem, Debreceni Egyetem, Szent István Egyetem, FÖMI, AKI) és a találkozó alkalmas volt a régi/új elnökkel több tervezett HUNAGI eseményen (logisztikai ankét, Nemzetközi Földév és a térinformatika ankét) a MAGISZ aktív közreműködésének kezdeményezésére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése