HUNAGI-nak augusztustól kezdve munkaszobaként is használható helyre lenne szüksége archív szakmai anyagainak tárolása céljából.
1994-2010 vége között a HUNAGI számára a Vidékfejlesztési Minisztérium biztosította az elhelyezést.
Az intézményi változások miatt a képen látható munkaszobát fel kellett adnunk. A jelenlegi HM Térképészeti Nonprofit Kft-nél történő raktári elhelyezésen augusztusban változtatnunk kell. A HUNAGI okmányait, hivatalos anyagait, és a folyó ügyek szakmai dokumentumait továbbra is a főtitkár tárolja, de az elmúlt 18 évben felgyülemlett szakmai anyagok (könyvek, CD-k, kiadványok, munkaközi anyagok és egyéb dokumentumok) tárolására egy 12-14 m2-es száraz és fűtött helyíségre lenne szükség valamelyik fővárosi tagszervezetünknél. A munkaszoba jellegen az értendő, hogy egy asztal és szék szolgálja az archívumban keresést. Felajánlást a hunagi@hunagi.hu címen várunk.
Amennyiben nem lesz jelentkező, megkezdődik az anyag aszerinti szortírozása, hogy tematika szerint mely anyagok kinek az érdeklődésére tarthatnak számot, majd az így csoportosított anyagok a HUNAGI Naplóban és Körlevélben elvitelre felkínálásra kerülnek.
Mától fogadjuk azok visszajelzéseit is, akiket a felhívás érdekel, de már készül egy Google Form kérdőív is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése