2021-06-08

Szakmai külkapcsolatok: előadásanyagokat várnak a törökországi 3. Nemzetközi Geoinformációs Napokra (virtuális rendezvény)

 


A törökországi Mersin Egyetem geomatika professzora, Dr. Murat Yakar írta e hó elején:

"It is our great pleasure to invite you to the third Intercontinental Geoinformation Days (IGD) for professionals in the geoinformation science domain. We are excited to host a series of interactive presentations between 17 and 18 November 2021. Join us at congress  It is only virtual and free of charge." 

Bővebb információ:  http://igd.mersin.edu.tr/2020/

Mivel a meghírdetett témakörök között szerepelnek a fenntartható fejlődési célok (SDGs) a térinformatika kontextusában, még ma javasolni fogom az MFTTT WG4SDG munkacsoportnak, hangozzon el előadás részünkről a novemberi interaktív virtuális rendezvényen.

Előzmények: az idei, második IGD rendezvény májusban szintén virtuálisan került megrendezésre. Még az év elején, a nemzetközi szervezőbizottság meghívott tagjaként Yakar professzor kérésére felsoroltam néhány hazai releváns felsőoktatási intézményt, tanszéket, ahol a térinformatika oktatása a képzési program szerves része, akiket érdekelhet nemzetközi rendezvényük:

ELTE  (Eötvös Loránd University of Sciences)
Institute of Cartography and Geoinformatics at Faculty of Informatics
 
BME (Budapest University of Technology and Economics)
Department of Photogrammetry and Geoinformatics at Faculty of Civil Engineering

Debrecen University
Department of Nature Geography and Geoinformatics, 
Institute of Geoscience at Faculty of Science and Technology

Sopron University
Institute of Geomatics and Civil Engineering, Faculty of Forestry

Pécs University
Faculty of Sciences, Institute of Geography and Earth Sciences
Department of Cartography and Geoinformation 

Felhívtam még a figyelmet az Óbudai Egyetem és a Szegedi Tudományegyetem térinformatikai és földrajzi tanszékeire is. A felsorolás tovább bővíthető (MATE, Pécsi Egyetem és mások). Az érdekeltek megküldhetik elérhetőségüket egyenesen a Mersin Egyetem Geomatika tanszékére Murat Yakar professzornak.

Mivel az Mersin Egyetem érdekelt a hallgatói csereprogramokban is, megadtam az ELTE erre vonatkozó webes oldalát is:
https://www.elte.hu/en/call-for-applications-student-exchange-programs-with-partner-universities

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése